برگزاری نخستین تور اقتصادی بازدید از معادن و صنایع جوارمعدنی در بافق

نخستین تور اقتصادی بازدید از معادن و صنایع جوارمعدنی در بافق با حضور مسئولان شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ نخستین تور اقتصادی بازدید از معادن و صنایع جوارمعدنی در بافق با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای تامین شهرستان از معدن فسفات آسفوردی و مجتمع معدنی و صنعتی آهن و فولاد بافق برگزار شد.

فرماندار بافق با اشاره اهداف برگزاری این تور بازدیدها گفت: با توجه به ظرفیت های بالای معدنی و صنعتی و جبهه قوی که در عرصه کار و تولیدی که در شهرستان بافق وجود دارد و در راستای تقویت بنیه اقتصادی کشور که به نوعی در شهرستان بافق نیز این روند در حوزه معادن و صنایع جوار معدنی و صنعتی و سایر حوزه های شکل گرفته است این تورها به صورت ماهانه در دستور کار قرار گرفته است.

محمد علی صمیمی یادآور شد: بنا داریم این تورها با حضور مسئولان موثر شهرستان که کمتر می توانند از نزدیک شاهد فعالیت این مراکز اقتصادی باشند، برگزار شود تا ضمن در جریان قرار گرفتن مسئولان شهرستان از ظرفیت های عظیم اقتصادی به بررسی مشکلات و رفع دغدغه های مراکز تولیدی و صنعتی بپردازند.

گفتنی است در نخستین تور اقتصادی، مسئولان شهرستان از دو طرح تولید اسیدفسفریک و کود TSPدر مجتمع فسفات آسفوردی و طرح تولید آهن اسنفجی در مجتمع صنعتی آهن و فولاد بافق بازدید کردند.​​​​​​​​​​​​​​