به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ یکصد و نودمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق با حضور امام جمعه و فرماندار، مدیر و معاونین آموزش و پرورش، شهردار و روسای شورای شهر و شهرستان و جمعی دیگر از اعضای این شورا در محل تالار فرهنگیان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه مدیر آموزش و پرورش شهرستان به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته از جلسه قابل تا کنون پرداخت و عنوان داشت: برگزاری برنامه های تدریس عملی درس آمادگی دفاعی، برنامه سیل مهربانی همکلاسی ها، تجلیل از 600 دانش آموز برگزیده جشنواره های فرهنگی و هنری، ویژه برنامه های هفته معلم(زنگ سپاس معام، ترنم اندیشه و..) برگزاری کنکور آزمایشی، المپیاد نانو و بیستمین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز از جمله اقداماتی است که دراین مدت انجام شده است.

محمد رضا قاسمزاده همچنین افزود: از دیگر اقدامات صورت گرفته اسکان نوروزی مسافران در مدارس و اماکن اقامتی مرتبط با آموزش و پرورش بود که با تمهیدات اندیشده شده آمار اسکان امسال نسبت به مشابه سال گذشته بیش از 35 درصد رشد را نشان می دهد.

وی تصریح کرد: آغاز عملیات اجرایی مجتمع خیری، آموزشی  و تربیتی مرحوم شایقی با برآورد هزینه 100 میلیارد ریالی و شروع عملیات ساماندهی آزمایشگاه مرکزی از دیگر برنامه های انجام شده در این مدت بود.

فرماندار بافق نیز در این جلسه با قدردانی از تلاش های صورت گرفته و عرض خداقوت به مسئولان آموزش و پرورش شهرستان جهت اجرای برنامه های مختلف در این مدت گفت: مدیر کل نوسازی مدارس استان طی تماس تلفنی از اجرای مراحل پایانی طرح توسعه مدرسه حضرت زهرا(س) خبر داد.

زاده رحمانی با قدردانی از همکاری های مدیرکل نوسازی مدارس استان افزود: همچنین ابتدای ماه آینده پیمانکار آموزشگاه کار و دانش تلاش بافق مشخص و شروع به فعالیت می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی امام جمعه بافق نیز دراین جلسه بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر والدین با آموزش و پرورش جهت تربیت و پرورش صحیح دانش آموزان با توجه به شرایط حساس جامعه امروز تاکید کرد.