فرماندار بافق گفت: 
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه شورای اداری شهرستان بافق روز چهارشنبه سی ام آبان ماه با دستور کار برنامه ریزی و طرح برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج و همچنین ارائه گزارش طرح جامع شهرستان با حضور فرماندار و سایر اعضای این شورا در محل سالن اجلاس آیت الله حاج شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری برگزار شد. 
فرماندار بافق در این جلسه با تبریک ایام هفته وحدت و گرامیداشت هفته بسیج گفت: ما به خود می بالیم که شجره طیبه بسیج به فرمایش، پیشنهاد و تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام(ره) تشکیل شد و امروز به الگوي موفقي در دنيا تبديل شده است.
محمد زاده رحمانی ادامه داد: بسیج امروزه توانسته به عنوان یک الگوی موفق در سراسر دنیا با بسیاری از  کودتاهای احتمالی و مشکلاتی که برخی از کشورهای استعمارگر ایجاد می‌کنند، مقابله کند و باعث پیروزی کشورهایی که به این موضوع روی آورده اند، شود. 
 
وی در ادامه به نقش موثر بسیج در پیروزی کشور های منطقه از جمله عراق و سوریه اشاره و عنوان نمود: بسیج توده ها در کشورهای خاورمیانه و در همسایگي خودمان هم دیدیم که بسیج و سازمان بسیج بود که با اتحاد مردم  در کشور عراق و سوریه پیروزی را برای این کشور ها رقم زد. 
زاده رحمانی تصریح کرد: در کشور سوریه چیزی نمانده بود که در آن مقطع حکومت سوریه سقوط کند و بشار اسد روحیه اش را باخته بود اما وقتی که بسیج تشکیل شد ریشه داعش هم با حمایت کشورهایی که حامی مقاومت هستند در سوریه خشکید و امنیت به آنها بازگشت.  
فرماندار بافق ادامه داد: گرامی می‌داریم ياد و خاطر شهدا و امام شهدا  و یاد می کنیم از این عزیزان به نیکی، که باعث شدند با ایثار و فداکاری که داشتند افتخار آفرین شوند و ایثارگری هايي که بسیجیان در دوران دفاع مقدس و نقش آفرینی هایی که بعد از اتمام جنگ تحمیلی داشتند الگویی برای نسل فعلی و نسل آینده، شدند.  
زاده رحمانی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم که کشور ما همچنان با عزت جلو برود و خوشبختانه که امروز هم کشور ما در بحث استقلال و عزت ملی مورد افتخار خیلی از آزادی خواهان جهان، هم در جهان اسلام به خصوص تشیع و هم خارج از محدوده جهان اسلام است. 
بالاترین مقام سیاسی و اجرایی شهرستان بافق در پایان خاطر نشان کرد: همه اذعان دارند که ایران کشوری مستقل است و هیچ وابستگی ندارد و بنا بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت کارها را در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری و اقدامات دولتمردان به پیش می برد.