به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در آستانه میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی(ع) ، بلوار سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان بافق به بهره برداری رسید.

سید مهدی طلائی مقدم، فرماندار بافق در آیین افتتاح بلوار شهید سلیمانی ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی(ع) از شهردار، شورای شهر و همکاری مالکین در بحث آزاد سازی این پروژه تقدیر و تشکر کرد و گفت: کار ارزشمندی به همت شهرداری شروع شده و با توجه به اهمیتی که این مسیر در حوزه گردشگری دارد امیدواریم که با مساعدت و همکاری دو جانبه ادامه مسیر به خصوص بحث روشنایی به اتمام برسد.

شهردار بافق در مراسم افتتاحیه بلوار شهید قاسم سلیمانی گفت: این بلوار به طول سه کیلومتر در مساحتی بالغ بر ۲۹ هزار و ۷۵۰ متر مربع به بهره برداری رسید.

سید علی نوروز زاده، افزود: این پروژه با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری افتتاح شد.

شهردار بافق با اشاره به عملیات اجرایی این پروژه، تصریح کرد: تملک املاک، زیر سازی، نصب سنگ جدول، آسفالت و ایجاد کانال‌های دفع آب‌های سطحی ناشی از بارندگی از این اقدامات است.

او از جمله ویژگی‌های این مسیر را وجود باغ ایرانی در حال احداث، بیان کرد و افزود: روستا‌های صادق آباد و باقرآباد که در انتهای مسیر یاد شده قرار دارند، به دلیل نخلستان‌ها، کمپ کاراکال، قلعه تاریخی و اقیانوسی از تلماسه، مورد توجه کویرنوردان و گردشگران داخلی و خارجی قرار دارد.