به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ عملیات احداث بوستان شهدا با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد ریال در قسمت جنوبی شهربافق (ابتدای محور بافق به استان کرمان) با حضور فرماندار بافق ، شهردار و جمعی از مسئولان و خانواده معظم شهدای شهرستان آغاز شد.

فرماندار بافق دراین مراسم ضمن گرامیداشت روز شهدا از حسن انتخاب مجموعه مدیریت شهرداری و شورای شهر بافق در خصوص احداث بوستانی با نام و یاد شهدای گرانقدر، تشکر کرد.

سید مهدی طلائی مقدم با اشاره به شروع رسمی انتخابات 1400 در شهرستان بافق، گفت: رکن اصلی در برگزاری انتخابات امانت داری، قانون مداری و حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 است.

وی حضور پرشور مردم شهرستان بافق در صحنه انتخابات را زبانزد استان یزد خواند و بیان داشت: حضور حداکثری مردم بافق در ادوار گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی هیچ وقت از یادها نخواهد رفت، امیدواریم که در انتخابات 1400 همشهریان محترم مانند گذشته انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری در پای صندوق های اخذ رای رقم بزنند.

شهردار بافق با اشاره به خصوصیات و ویژیگی های این بوستان گفت: بوستان شهدا در مساحتی بالغ بر 85 هزار متر مربع در قسمت جنوبی شهر بافق طی مدت 14 ماه احداث خواهد شد.

سیدعلی نوروززاده افزود: از جمله اهداف این پارک ایجاد فضای تفریحی، گردشگری و سرگرمی برای خانواده ها و مسافران عبوری می باشد.

گفتنی است حاشیه این مراسم درختکاری بوستان شهدا با حضور مسئولان و جمعی از خانواده های معظم شهدا شهرستان بود.