فرماندار بافق در دیدار با رئیس دامپزشکی شهرستان بافق:

تأمین سلامت و امنیت غذایی مرهون خدمات دامپزشکی است

به مناسبت 14 مهر ماه ، روز ملی دامپزشکی فرماندار بافق با حضور در اداره دامپزشکی این شهرستان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ به مناسبت 14 مهر ماه ، روز ملی دامپزشکی، فرماندار بافق با حضور در اداره دامپزشکی این شهرستان با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

فرماندار بافق در این دیدار با تبریک روز ملی دامپزشکی و تقدیر از تلاشهای دامپزشکان و تلاشگران عرضه سلامت و  امنیت غذایی شهرستان گفت: بی شک دامپزشکی در زمینه کنترل و پیشگیری بیماری های مشترک و نیز حفاظت از سرمایه های دامی نقش بسزایی دارد.

صمیمی در ادامه ضمن تاکید بر نقش و اهمیت دامپزشکی بر سلامت سفره مردم اظهار داشت: تأمین سلامت و امنیت غذایی مرهون خدمات دامپزشکی است و قطعا بدون نظارتهای دامپزشکی این مسئله ممکن نخواهد بود.

سالاری رئیس اداره دامپزشکی بافق نیز با تقدیر و تشکر از حمایتهای مجموعه فرمانداری این شهرستان گفت: خدمات و فعالیتهای دامپزشکی ضمن حفاظت و صیانت از جمعیت دامی منطقه که در واقع یک سرمایه ملی محسوب میگردد زمینه اشتغال پایدار در روستا را فراهم میکند و ضامن سلامت و بهداشت عمومی جامعه می باشد.​​​​​​​