تاکید فرماندار بافق بر تسریع عملیات زیرسازی و آسفالت معابر پروژه مسکن ملی

ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق در جلسه ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت زیرساخت های پروژه 145 واحدی اقدام ملی مسکن، بر تسریع در نصب انشعاب آب و برق متقاضیانی که پرونده آنها تکمیل می باشد، تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق در جلسه ارزیابی و بررسی آخرین وضعیت زیرساخت های پروژه 145 واحدی اقدام ملی مسکن، بر تسریع در نصب انشعاب آب و برق متقاضیانی که پرونده آنها تکمیل می باشد، تاکید کرد.

دهقان گفت: به منظور انجام زیرسازی معابر فرعی و اصلی این پروژه لازم است پیگیری کنید آن دسته از متقاضیانی که هنوز در خصوص قرارداد و درخواست اشتراک آب اقدامی انجام نداده اند، در اسرع وقت این مهم انجام شود.

او خاطر نشان کرد: معابری که اجرای زیرساخت های آب، گاز و فاضلاب شهری انجام شده است، بنیاد مسکن شهرستان با همکاری شهرداری بافق عملیات زیرسازی، بلوک گذاری و آسفالت معابر را شروع و در کمترین زمان ممکن به پایان برسانند.

فرماندار بافق ضمن تشکر بابت پیگیری و اخذ 1800 متر مربع زمین به منظور احداث مسجد، فضاهای تجاری و رفاهی در این مجموعه، خواستار آماده سازی زمین جهت شروع به ساخت اماکن مورد توسط خیرین شهرستان شد.

در این جلسه که با حضور معاونین فرماندار و برخی از مدیران شهرستان در بنیاد مسکن بافق برگزار شد، هر یک از مدیران گزارشی از آخرین وضعیت نصب انشعابات آب، برق، گاز و فاضلاب شهری ارائه کردند.