فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ شبانگاه روز یکشنبه ۱۱ آذر ماه ۹۷ فرماندار بافق به همراه رئیس اداره بهزیستی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و برخی دیگر از مسئولان از مسکن معلولان بهزیستی شهرستان بازدید و از نزدیک در جریان روند مرمت این ساختمان ها قرار گرفت.

فرماندار بافق در حاشیه این بازدید گفت: در چند ماه گذشته یک سري ترکهای افقی و عمودی در ساختمان های مسکن مددجویان بهزیستی شهرستان مشاهده شد نیاز بود که کارشناسی انجام شده و از نظرات کارشناسان رسمی دادگستری در مجموعه قضایی شهرستان استفاده شد و بنا به نظری که هم کارشناسان و هم هیئت مشورتی کارشناسان  داده اند پیمانکار موظف شده که تحت نظر کارفرما که اداره کل بهزیستی استان است بناهایی که آسیب دیده بودند را مرمت و تعمیرات اساسی انجام بدهند.

محمد زاده رحمانی افزود: یک تدبیری اندیشیده شده که این  خانوارهای ساکن که در این مدت دچار ضرر و زیان و مجبور شدند منازل و مساکين خود را ترک کنند نیز به نوعی از آنها دلجویی و رفع خسارت شود.

وی تصریح کرد: از دید کارشناسی هیچ نقص زیرساختی وجود نداشته است که دوباره باعث پیدایش این ترکهای افقی و عمودی شود.

فرماندار بافق ادامه داد: البته در بحث نظارت بر احداث ساختمان هم کوتاهی‌های شده بود.

زاده رحمانی در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون ساختمان های آسیب دیده تحت نظارت کارشناسان فنی در حال مرمت و بهسازی است و مرمت و تعمیرات اساسی انجام خواهد شد.