تقدیر اعضای شورای تامین بافق از عوامل دستگیری عامل قتل در بافق

اعضای شورای تامین بافق از عوامل انتظامی شهرستان و پلیس آگاهی بافق برای دستگیری عامل قتل روز چهارشنبه در شهر بافق تقدیر کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار بافق به همراه اعضای شورای تامین شهرستان در آیینی از عوامل انتظامی شهرستان برای دستگیری عامل قتل در بافق تقدیر کردند.

فرماندار شهرستان بافق در جلسه شورای تامین شهرستان با اشاره به جریان قتل یک شهروند در روز جمعه 29 مهر ماه در شهر بافق گفت: این حادثه تلخ جای ناراحتی و تأسف داشت که عوامل انتظامی شهرستان از دقایق ابتدایی حادثه این موضوع را مورد پیگیری و در کمتر از 6 ساعت قاتل شناسایی و تحویل مراجع قضایی شد.

محمدعلی صمیمی، با تاکید بر حرکت شجاعانه و با دقت و سرعت عمل پلیس بافق در دستگیری عامل این حادثه تلخ، خاطر نشان کرد: افرادی که باعث ایجاد نا امنی در جامعه می‌شوند باید آگاه باشند که نیرو‌های انتظامی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنان را شناسایی، دستگیر و به سزای اعمال خود خواهند رساند.

در ادامه اعضای شورای تامین شهرستان بافق از فرمانده و عوامل انتظامی انتظامی شهرستان برای اقدام سریع در دستگیری عامل قتل در بافق، با اهدا لوح و هدیه تقدیر کردند.

گفتنی است در شامگاه روز جمعه 29 مهر ماه فردی ۴۲ ساله و کارمند یکی از شرکت‌های شهرستان بافق با ضربات متعدد شی برنده‌ای و اسیدپاشی به قتل رسید که متهم در کمتر از ۶ ساعت شناسایی و در یک عملیات ضربتی در شهر بافق به همراه ادله جرم دستگیر شد.​​​​​​​