تقدیر فرماندار بافق از حضور پرشور مردم دارالشجاعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرماندار شهرستان بافق با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم دارالشجاعه بافق در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ محمدعلی صمیمی، فرماندار شهرستان بافق با صدور پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم دارالشجاعه بافق در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر کرد.

حضور آگاهانه و پرشور ملت غیور دیار مجاهد نستوه، آیت الله شیخ محمد تقی بافقی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، برگ زرین دیگری را در تاریخ پر فروغ و پر افتخار دیار دالشجاعه بافق رقم زد و جلوه‌ای ماندگار از انسجام و همبستگی و حماسه‌ای خیره‌کننده از عظمت و بزرگی از خود به یادگار گذاشتند.

حضور اقشار مختلف شهری و روستایی، پیر و جوان، زن و مرد بویژه دهه هشتادی ها و نودی ها طیف زیبایی از همبستگی و وحدت ترسیم کرده بود که عزم راسخ و غیرت مثال زدنی را روایت می کرد.

جشن سراسری بهمن ۱۴۰۱ در بافق از حضور حماسی غیورمردان و شیرزنانی حکایت می کرد که وفادارای خود به آرمان‌های نظام اسلامی، شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری را به جهانیان نشان دادند و پاسخی روشن و شفاف به دشمنان جمهوری اسلامی ایران دادند و ثابت کردند که انقلاب اسلامی متکی بر مردم مقاوم و همیشه در صحنه‌ است.

اینجانب، از بصیرت و حضور گسترده و بی مثال شما مردم غیور، انقلابی و ولایی بافق در راهپیمایی چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تشکر و قدردانی نموده، سعادت، سربلندی و بهروزی همگان را از درگاه خداوند منان مسألت می‌نمایم.

محمدعلی صمیمی

فرماندار شهرستان بافق