فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ اولین نشست شورای اداری شهرستان در سال 98 صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضورامام جمعه و فرماندار، مسئولین ادارات،نهاد ها و ارگان ها در سالن اجلاس آیت الله شیخ محمد تقی بافقی فرمانداری بافق برگزار شد.

 محمد زاده رحمانی در این نشست در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و امام راحل(ره) با اشاره به حضور مسئولان اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های مقدس در هفته گذشته گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان در حال تدوین است و به این جهت که هر اطلاعاتی در زمینه های مختلف وجود دارد به بنیاد شهید و امور ایثارگران یا به رابط استان در شهرستان منتقل شود تا حقی تضعیف نشود و نکته ای نانوشته نماند.

وی در ادامه با اشاره به مناسبت های هفته جاری روز شوراهای اسلامی،روز ملی خلیج فارس، روز کارگر و روز معلم بیان کرد: در همین راستا برنامه هایی در خور شأن در شهرستان برگزار خواهد شد.

زاده رحمانی با بیان اینکه در دوم اسفند ماه انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد،افزود: به طور معمول از اول مهرماه روز شمار معکوس برگزاری انتخابات است و دستورالعمل هایی واصل شده و افرادی که در وزارت کشور سمت های مدیریتی دارند و قصد شرکت در انتخابات را دارند، می بایست در 30 فروردین ماه استعفای خود را تقدیم مقامت بالادست می کردند.

وی خاطر نشان کرد: خارج از بدنه وزارت کشور 6 ماه قبل از نامه نویسی،افرادی که در سطح حوزه انتخابی، آنهایی که تأسی در قانون شده است اگر سمت های اجرایی یا قضایی دارند باید استعفای خود را به شرط اینکه مورد قبول مقام مافوق قرار بگیرد،اعلام کنند.

فرماندار بافق با بیان اینکه کاندیداهای مختلف در شهرستان ممکن است بصورت غیررسمی برنامه ها یا جلساتی در محافل مختلف داشته باشند باید در نهایت بی طرفی کامل این کار را انجام دهند،تصریح کرد: بخصوص دستگاه های مختلف هرگز امکانات خود اعم از نیروی انسانی و تجهیزات را در اختیار آنان قرار ندهند و تا شبهه طرفداری از کاندیدای خاصی توسط مسئولین اجرایی شهرستان پیش نیاید.

وی در بحث رونق تولید و اعلام برنامه ها از سوی استان ها و شهرستان ها گفت: برنامه ها مشخص و از سوی استان ها و شهرستان ها اعلام  شده است که سه بخش اقتصادی در کشور و در نتیجه شهرستان داریم و آن صنعت و معدن، کشاورزی و خدمات است و باید تلاش کرد از رشد اقتصادی خوبی برخوردار باشند تا سبد متنوع اقتصادی را در شهرستان شاهد باشیم.

زاده رحمانی در خصوص رونق تولید که مقام معظم رهبری نیز به آن تاکید دارند،بیان کرد: موضوع رونق تولید که ریشه در احادیث اسلامی و مورد تاکید امیرالمومنان علی (ع) است و در صحیفه نور نیز بنیانگذار کبیر انقلاب به آن اشاره داشتند که ما کم و کاستی نسبت به آمریکا نداریم و اگر به سمت قطع وابستگی و تولید حرکت کنیم، بدون شک می توانیم منشأ اثر باشیم تا سهم و نقشی که در اقتصاد منطقه و بین الملل داریم، افزایش دهیم. منبع: آفتاب بافق.