پس از 12 سال

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با ولادت پيامبر اكرم (ص) و آغاز هفته وحدت با حضور امام جمعه ، فرماندار ، مدير عامل شركت سنگ آهن مركزي و جمعي از مسئولان ادارات ، اهالي ورزش و ورزشكاران بافقي ليگ فوتبال شهرستان بافق در مجموعه ورزشي تختي آغاز بكار كرد.

فرماندار بافق در مراسم افتتاحيه با اشاره به جايگاه بافق در حوزه ورزش گفت : شهرستان بافق با توجه به ظرفيت ها و پتانسيل هاي انساني كه در خود دارد بايد خود به رده هاي استاني و كشوري برساند.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود : بافق با توجه به انسان هاي بزرگي كه تا كنون تحويل جامعه داده است مي طلبد در حوزه ورزش ورزشكاراني تحويل جامعه دهد كه پرچم دار شهرستان در تمام عرصه هاي ورزشي باشند.

وي اظهار اميدواري كرد : تمام تلاش مسئولان شهرستان باز گرداندن نشاط و اميد به جوانان و ورزشكاران مي باشد كه اميدواريم در اين عرصه شاهد رقابتي گرم و صميمي بين ورزشكاران و تيم هاي حاضر در ليگ باشيم.

در ادامه رئيس هيات فوتبال شهرستان بافق با اشاره به اينكه ليگ فوتبال شهرستان پس از 12 سال وقفه مجدد راه اندازي شد گفت : پس از پيگيري ها و همراهي مسئولين در دولت تدبيرو اميد تنور فوتبال در شهرستان موفق مجدد داغ شد.

ابراهيم تفكري افزود : ليگ فوتبال بافق با حضور 7 تيم از مركز شهر و 8 تيم از روستاهاي بخش مركزي در دو گروه به مدت 5 ماه برگزار خواهد شد.