فرماندار بافق:

تکمیل زنجیره فولاد در بافق بازوی توسعه شهر و فراهم کردن زمینه های اشتغال است

فرماندار بافق با حضور در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از مجموعه های تولیدی میلگرد و‌ کلاف، آهن اسفنجی و‌ نیز مجموعه در حال احداث فولاد سازی بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ صبح پنجشنبه فرماندار بافق با حضور در مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق از مجموعه های تولیدی میلگرد و‌ کلاف، آهن اسفنجی و‌ نیز مجموعه در حال احداث فولادسازی بازدید کرد.

فرماندار شهرستان بافق در این بازدید ضمن اعلام آمادگی شهرستان بافق و ‌استان یزد جهت هر گونه حمایت و ‌مساعدت برای بهره برداری زودتر واحدهای فولاد سازی گفت: کارخانه(واحد) فولادسازی و ریخته‌گری مجتمع معدنی و صنعت آهن و فولاد بافق کامل ترین چرخه فولادی استان می باشد که با راه اندازی و بهره برداری آن علاوه بر تولید یک میلیون تن شمش در سال قریب به هزار نفر مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

ابوالقاسم دهقان به اشاره به اهمیت و جایگاه صنایع فولادی در توسعه آینده شهرستان بافق،تصریح کرد: تکمیل زنجیره تولید فولاد نقش موثری در بازار فولادی کشور و بازوی توسعه شهر و فراهم کردن زمینه های اشتغال در شهرستان دارد.

وی ضمن تقدیر از اقدام کارآفرینی برادران ابویی، از آن بعنوان باقیات الصالحاتی نام برد که مردم قدرشناس بافق از این خاندان تا ابد بخوبی یاد خواهند کرد.