فرمانده قرارگاه مدینه منوره در بافق:

جستجوی شخصیت و جایگاه حقیقی سردار دلها در کلام رهبری

بزرگداشت حماسه نهم دی ماه و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی همزمان با سومین روز از خاکسپاری شهید گمنام در بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ بزرگداشت حماسه نهم دی ماه و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی همزمان با سومین روز از خاکسپاری شهید گمنام با حضور فرمانده قرارگاه مدینه منوره، امام جمعه و فرماندار بافق، جمعی از مسئولان استانی و شهرستان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران در بیت الرقیه بافق برگزار شد.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره با اشاره به برکات رشادت‌های شهدا گفت: دوران دفاع مقدس بالاترین گنجینه معنویت و ایثارگری‌ها است.

سردار محمد مارانی از یادگاران دفاع مقدس افزود: حضور مردم در صحنه‌های مختلف مهمترین عامل صدور انقلاب به دنیا است.

وی با بیان اینکه شخصیت حاج قاسم در گفتار ما نمی‌گنجد، تصریح کرد: شخصیت و جایگاه حقیقی سردار دلها را در کلام رهبری باید جستجو کرد.

سردار مارانی به رشادت‌های سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: جنگ‌های نیابتی دشمنان در منطقه، با تدبیر فرماندهی، چون حاج قاسم سلیمانی شکست خورد.

وی افزود: دشمن با توطئه‌های خود اسلام قلابی را در مقابل مسلمانان واقعی قرار داده است، اما بصیرت و آگاهی مردم و منویات مقام معظم رهبری این‌ها را خنثی کرد.

در ادامه این آئین، عقیل سیلانی از مداحان بیت الزهرای شهید سلیمانی در کرمان به مدیحه سرای در مدح حضرت زهرا(س) و شهادت سردار سلیمانی پرداخت و پس از آن انگشتر یادگاری همسر سردارسلیمانی به او هدیه شد.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی موکب داری، سرود همگانی، تکبیرگویی و مداحی از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

گفتنی است همزمان با شهادت حضرت زهرا (س) یک شهید گمنام ۲۳ ساله تفحص شده از عملیات بدر در شرق دجله در مرکز فرهنگی و مذهبی بیت الرقیه (س) بافق به خاک سپرده شد.​​​​​​​