جشن 45 سالگی انقلاب با راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در شهرستان بافق

مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در دیار دارالشجاعه با حضور چشمگیر مردم ولایی و انقلابی بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با سراسر کشور مردم همیشه در صحنه و ولایی دارالشجاعه بافق با دیدگاه‌های مختلف سیاسی با حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در این مراسم که با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا و ایثارگران، روحانیون و طلاب، دانشجویان و دانش آموزان، فرهنگیان، پزشکان، اصناف، جامعه کارگری، بسیجیان و نیروهای انتظامی و اقشار مختلف مردم بافق برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن تاکید بر حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبعیت از ولی فقیه، وحدت و حضور خود را به رخ جهانیان و دشمنان اسلام و ایران کشاندند.

‌مردم متدین، همیشه در صحنه و انقلاب بافق در این راهپیمایی با حمل تصاویری از امام راحل،‌ رهبر معظم انقلاب،‌ شهید حاج قاسم سلیمانی، پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی و دست نوشته‌ها و پلاکاردهایی در حمایت از نظام اسلامی و مردم فلسطین و محکومیت جنایات آمریکا و رژیم صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه، وحدت و اقتدار ملی در برابر دشمنان اسلام را به نمایش گذاشتند.