جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بافق برگزار شد

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بافق: روابط عمومی ها به عنوان سربازان و بازوان جهاد تبیین نقش بسزایی در مشارکت مردم در انتخابات دارند.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان بافق به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق و جمعی از کارشناسان روابط عمومی ادارات شهرستان در سالن اجتماعات آیت الله شیخ محمدتقی بافقی برگزار شد.

حسن تفکری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی، گفت: روابط عمومی ها به عنوان بازوان مدیران ادارات نقش بسزایی در بیان اقدامات و فعالیت های ادارات و سازمان های خود طی سال های اخیر دارند.

او با اشاره به وظیفه خطیر اطلاع رسانی روابط عمومی ها در عصر تکنولوژی، تصریح کرد: روابط عمومی ها باید منعکس کننده خدمات و اقدامات سازمان‌ها و دستگاه‌ها به مردم بوده و در مواقع لزوم پاسخگوی مردم و رسانه‌ها باشند.

تفکری انتخابات اسفند ماه را به نوعی 22 بهمن دیگری خواند و حماسه حضور مردم در این روز را جشن انقلاب برشمرد و گفت: روابط عمومی ها به عنوان سربازان و بازوان جهاد تبیین با توانمندی که در اطلاع رسانی دارند می توانند در راستای تشویق حضور حداکثری و مشارکت مردم در پای صندوق های رای نقش خود را به شایستگی ایفا کنند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بافق خاطر نشان کرد: خوشبختانه بعد از اعلام صلاحیت نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی رقابت و شور انتخاباتی در شهرستان ایجاد شده است و امیدواریم تا روز رای گیری بر شدت این شور مردمی در سایه سلامت و رعایت قوانین انتخاباتی افزوده شود.

معاون سیاسی فرماندار بافق در پای با اشاره به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای، توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد لذا کارشناسان روابط عمومی ادارات و دستگاه های مختلف نقش خود را در خلق حماسه سیاسی به نحو مطلوب انجام دهند.

در ادامه این نشست علی حسن پور مسئول روابط عمومی فرمانداری بافق ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات همکاران روابط عمومی در ادارات، سازمان ها و معادن شهرستان بر تبیین و اطلاع رسانی دستاوردها و اقدامات دستگاه های خود تاکید کرد.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق با اشاره به اینکه بعد از انقلاب اسلامی تا کنون 39 انتخابات در دوره های متعدد برگزار شده است، گفت: نرخ مشارکت مردم در بسیاری از انتخابات بیش از 50 درصد بوده است.

او در ادامه راه‌اندازی پویش‌های مردمی برای گرم‌تر شدن انتخابات و حضور حداکثری، تهیه و تولید تراکت و پوستر توسط اصناف شهر با جملاتی کوتاه، پخش کلیپ‌های دعوت به انتخابات در بین الصلاتین مساجد، ایجاد رزمایش های مجازی در شب های منتهی به انتخابات، استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه اتوبوس برای تبلیغات، استفاده از هشتک‌های مرتبط نظیر #همه-می‌آییم و تولید محتوا جهت حضور حداکثری و استفاده از ظرفیت های اداری دستگاه ها و کارکنان در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است در این جلسه کارشناسان روابط عمومی ادارات ضمن بیان برخی از مشکلات شهرستان به ارائه پیشنهاد و ایده در خصوص برنامه های دهه فجر و انتخابات پرداختند.