سرپرست فرمانداری بافق تاکید کرد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق ؛ عصر امروز شامگاه اقتدار با حضور گردانهای بیت المقدس و امام جمعه و سرپرست فرمانداری، مسئولان نظامی و انتظامی و خانواده معظم شهداء در محل  ناحیه مقاومت بسیج بافق برگزار شد.

سرپرست فرمانداری بافق در این مراسم  در ابتدا از برگزار کنندگان این رزمایش و برنامه تقدیر و تشکر کرد و گفت: جا دارد در ابتداء ادای ادب و احترام داشته باشیم به شهدا و  امام شهداء (ره) و مقام شامخ سردارانی که تمثال آنان زینت بخش مراسم است.

محمد زاده رحمانی  در ادامه با آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون برای مقام معظم رهبری ابراز امیدواری کرد:رهبر معظم انقلاب با تدبیر و درایت خود توانسته اند تا در این طوفان حوادث که سراسر عالم  گریبانگیر آن است با رهبری حکیمانه اش نظام را  به سلامت به مقصد برساند.

وی گفت: باید امروز به خود ببالیم، نسلی هستيم و در برهه ای از زمان در میهن اسلامی زندگی می کنیم که کشورهای پیرامون ما نه تنها از نعمت امنیت بلكه حتی از الفبای توسعه برخوردار نیستند ولي ما در خيلي از بخش ها با كشورهاي پيشرفته رقابت كنيم و همه اينها به خاطر اعتماد  به نفسي است كه امام به ما داد.

زاده رحمانی افزود: امروز در پزشکی پا به پای کشورهای پیشرفته در حال حرکت هستیم، در عرصه هوا و فضا، نرم افزار وIT، جامعه شناسی، علوم انسانی، در مباحث ریاضی و غیره کشور حرفها برای گفتن دارد و در عرصه ورزش و المپیاد و المپیک نيز کشور ما الگوی مثال زدنی برای منطقه است که با اين وجود، امیدواریم از نقطه ای که در آن هستیم پا فراتر گذاشته  و هر روز بهتر از ديروز باشیم.

لازم بذکر است از دیگر برنامه شامگاه اقتدار،  ادای احترام به پرچم و تمثال  شهدای  حاضر در مراسم بود.

آفتاب بافق.