فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار را گرامی داشت.

متن پیام "سید مهدی طلایی مقدم" به شرح زیر است:

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س)، پیام‌آور قیام خونین کربلا و حماسه عاشورای حسینی (ع)، اسوه صبر و بردباری و روز پرستار را به پرستاران گرانقدر و مدافعان سلامت شهرستان بافق که این روزها در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا با تعهد و تلاشی ایثارگرانه در راستای بهبود حال بیماران مبتلا به کووید-19 تلاش می‌کنند، تبریک می‌گویم.

باید گفت حرفه گرانمایه و پر مشقت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و نوع دوستی است.

پرستاران این روزها در صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان انسان ها فکر کرده و عمل می کنند.

بی‌شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و کمک‌رسانی به رزمندگان دفاع مقدس است، همچون مدال زرینی بر سینه جامعه پرستاری در تاریخ این مرز و بوم خواهد ماند، مورخان و آیندگان از این روزهای سخت حضور پرستاران را مرهمی بر آلام مردم خواهند نوشت.

اینجانب ضمن تبریک مجدد میلاد با سعادت الگوی صبر و عشق و ایثار، حضرت زینب (س) و روز پرستار به محضر تمامی پرستاران پرتلاش، بدینوسیله مراتب تقدیر و قدردانی خود را از زحمات و مجاهدت‌های ارزنده این قشر شریف ابراز داشته و توفیق روزافزون همه پرستاران زحمتکش را از درگاه خداوند بخشنده مهربان مسئلت دارم.

 

سید مهدی طلائی مقدم

فرماندار شهرستان بافق