فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان بافق صبح روز دوشنبه 15 مهرماه، با حضور شاکری شمسی مدیرکل مدیریت بحران استان یزد، فرماندار و بخشدار مرکزی بافق و اعضای این ستاد در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق در این نشست به بیان وضعیت شهرستان در حوزه های مختلف در موضوع مدیریت بحران پرداخت.

زاده رحمانی یکی از بخش های مهم شهرستان را حوزه راه آهن عنوان کرد و گفت: با توجه به گستردگی حوزه راه آهن و خطوط ریلی، وضعیت جغرافیایی و حساسیت بالای شهرستان در این بخش که در شش راه ریلی کشور واقع شده است و درصد بالایی از بار و مسافر حوزه راه آهن از بافق عبور می کند، توجه ویژه و جدی تر به این موضوع شود.

محمود شاکری شمسی مدیرکل مدیریت بحران استان یزد نیز هدف از حضور خود در این جلسات را فعال کردن ستادها در خصوص بحران های احتمالی در سال جاری عنوان کرد و افزود: با توجه به بارندگی های که در استان به وقع پیوست و سیلاب هایی که در سطح شهرستان جاری شد، با تدابیر خوب استانداری و معاون هماهنگی امور عمرانی و فرمانداران استان با کمترین خسارات ممکن مواجه شدیم.

در ادامه این جلسه سایر مسئولان و مدیران ادارات عضو این ستاد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

گفتنی است در این نشست همچنین از زحمات مهدی دهستانی دبیر سابق ستاد مدیریت بحران شهرستان تجلیل و داود پورامینی به عنوان دبیر و محمدرضا عبادی پور به عنوان کارشناس این ستاد معرفی شدند.