حضور حداکثری در انتخابات امنیت ملی را به ارمغان می آورد

فرمانده اسبق سپاه الغدير استان يزد: حضور حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار دولت، وحدت ملی و مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ چهلمین روز به خاکسپاری شهید گمنام و یادواره پنج شهید روستای باقرآباد بافق با حضور ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق، رحیمی پور بخشدار مرکزی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی ازمسئولان و فرماندهان دوران دفاع مقدس شهرستان بافق در روستای باقرآباد برگزار شد.

سردار اکبر فتوحی از فرماندهان دفاع مقدس در جمع اهالی روستای باقرآباد گفت: رهبر معظم انقلاب از مدت‌ها قبل از مسئولان خواستند تا چهار راهبرد مشارکت، راهبرد امنیت، راهبرد سلامت و راهبرد رقابت برای انتخابات در نظر بگیرند که این نشان از اهمیت موضوع دارد.

او افزود: انتخابات حضور حداکثری را می طلبد و تمام خواست دشمن این است که ذهن مردم به ویژه جوانان ما را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کند تا در انتخابات شرکت نکند.

فتوحی بیان کرد: حضور حداکثری در انتخابات نشان از اقتدار دولت، وحدت ملی و مردم سالاری دینی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده اسبق سپاه الغدير استان يزد گفت: وحدت ملی باعث قدرت ملی می‌شود و قدرت ملی، امنیت ملی را به ارمغان می آورد.

او تصریح کرد: وقتی در کشوری امنیت حاکم شد، علم و اقتصاد آن کشور پیشرفت می‌کند و مشکلات جامعه در سایه امنیت حل می‌شود.

سردار فتوحی بیان داشت: شرکت در انتخابات مخصوص گروه خاصی از جامعه نیست و اگر تنها ایرانی هستید و خواستار ایرانی قوی باشید، لازمه‌اش آمدن به پای صندوق های رأی و انتخاب فردی اصلح است.

او ادامه داد: اگر شهروند این مملکت هستید، قانون این حق را به شما داده است تا در سرنوشت کشور دخیل باشید.

سردار اکبر فتوحی گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی ما مسلمانان است و هیچ مقام و جایگاهی نمی تواند انتخابات را تحریم کند چراکه حق قانونی مردم است.

سخنرانی، دکلمه، مداحی و زیارت قبور شهدا از برنامه‌های دیگر این مراسم بود.​​​​​​​