فرماندار بافق با صدور پیامی روز جهانی معلولین را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ محمد علی صمیمی فرماندار شهرستان با صدور پیامی فرارسیدن روز جهانی معلولین را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسم اله الرحمن الرحیم

12 آذر ماه روز جهانی معلولان، روز تکریم افرادی است که با اراده ای محکم، از سد مشکلات عبور کرده و فعل خواستن را صرف کرده اند.

امروزه معلولان با تکیه بر نیروی ایمان و بهره گیری از استعدادهای عظیم خویش توانسته اند در مسیر رشد و شکوفایی و کمک به توسعه کشور و افتخار آفرینی در میادین مختلف علمی ، فرهنگی و ورزشی گام های موثری بردارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت و‌تبریک این روز به همه معلولان و خانواده های محترم و صبور آنان از زحمات بی شائبه خادمین این عرصه ، اعم از بخش های دولتی و غیردولتی به ویژه خیرین محترم و سازمانهای مردم نهاد دیار دارالشجاعه بافق تشکر و قدردانی نموده ، امید است به تاسی از شعار امسال با عنوان "راه حل های تحول آفرین برای توسعه فراگیر؛ نقش نوآوری در ایجاد جهانی قابل دسترس و برابر"،بتوانیم با علم و باور به توانمندی و اثربخشی معلولان گرانقدر ، زمینه ایجاد فرصت های لازم برای احقاق حقوق آنان و تسهیل و آماده سازی حوزه عمومی جهت ایفای نقش برابر شهروندی برای این مجموعه بزرگ را پیش از پیش فراهم آوریم.​​​​​​​