حضور 43 بازرس و 3 سربازرس در فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان بافق

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بافق از مشارکت 43 بازرس و 3 سربازرس در فرآیند انتخاباتی شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ سیدرضا میرتاج الدینی رئیس هیات بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شهرستان بافق گفت: 43 بازرس و 3 سربازرس وظیفه نظارت و بازرسی انتخابات 11 اسفند در شهرستان بافق را به عهده دارند.

او یادآور شد: از 43 شعبه اخذ رای 31 شعبه  اخذ رای ثابت و 12 شعبه اخذ رای سیار می باشد که روز انتخابات به ازای هر صندوق یک بازرس، هر 15 صندوق یک سربازرس و یک بازرس ویژه در فرآیند اجرایی انتخابات شهرستان بافق فعالیت خواهند کرد.

میرتاج الدینی اشاره کرد: با توجه به اهمیت انتخابات، آموزش بازرسان و سربازرسان و عوامل بازرسی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بعنوان اولویت کاری دنبال خواهد شد تا وظیفه اصلی که اجرای مر قانون انتخابات است رعایت شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان بافق تصریح کرد: بازرسی و کنترل جریان انتخابات در سطح شهرستان، حصول اطمینان از انجام دقیق، صحیح و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، برنامه ریزی و برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای بازرسین و رسیدگی به شکایات واصله از جمله وظایف هیات بازرسی انتخابات می باشد.