حمایت از سه طرح کارآفرینی در بافق

فرماندار بافق در بازدید از سه طرح کارآفرینی در شهرستان گفت: از محل صندوق کارآفرینی امید، حدود هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به طرح های فراوری خرما، ایجاد و راه اندازی واحد یخ صنعتی و واحد سموم و آفات نباتی اختصاص پیدا کرده و پرداخت شده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق به همراه بخشدار مرکزی، مدیر صندوق کارآفرینی امید بافق از سه مجموعه کارآفرینی شهرستان بافق که از محل صندوق کارآفرینی امید استان و شهرستان، مورد حمایت مالی قرار گرفته است، بازدید کردند.

دهقان فرماندار بافق در حاشیه این بازدیدها گفت: سه طرح کارآفرینی توسط افراد بومی شهرستان در زمینه فراوری خرما، ایجاد و راه اندازی واحد یخ صنعتی و واحد سموم و آفات نباتی مرتبط با جهاد کشاورزی طراحی و اجرا شده است و مورد نیاز شهرستان بوده و باید مورد حمایت بیشتر در جهت صنعتی کردن کامل طرح ها قرار گیرد.

او افزود: از محل صندوق کارآفرینی امید، حدود هفت میلیارد و 500 میلیون تومان به این طرح ها اختصاص پیدا کرده و پرداخت شده است.

دهقان بیان کرد: مقرر شد برای تکمیل و پشتیبانی سایر طرح‌های ارائه شده از سوی ادارات ذیربط شهرستان، از محل صندوق کارآفرینی امید، حمایت هایی صورت گیرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان یزد گفت: سه طرح کار آفرینی در زمینه فرآوری خرما، یخ صنعتی و سموم و آفات نباتی در شهرستان بافق مورد حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید بافق قرار گرفته است.

او گفت: دو طرح به مرحله بهره برداری رسیده و طرح تولید یخ صنعتی در شرف بهره برداری است و در مجموع امسال در شهرستان بافق، 20 طرح اشتغالزایی را مورد حمایت مالی قرار دادیم.

سیدعباس امامی تصریح کرد: تاکنون 100 میلیارد ریال برای این 20 طرح هزینه شده است که این طرح ها در مجموع برای بیش از 50 نفر اشتغالزایی داشته است.

او بیان داشت: در ادامه نیز قرار است از طریق نهضت احیای واحدهای راکد، اگر طرحی از سوی صنعت و معدن و جهاد کشاورزی شهرستان معرفی شود، مورد حمایت قرار دهیم.

امامی گفت: تا پنج طرح دیگر در شهرستان برای امسال حمایت مالی انجام می‌دهیم.