امام جمعه بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ در آستانه فرا رسيدن حماسه ملي نهم دي ماه ( روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت) نشست برنامه ريزی و هماهنگي برنامه هاي اين روز با حضور امام جمعه ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداري، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و سایراعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات‌ اسلامی شهرستان‌بافق در دفتر امام جمعه برگزار شد.

امام جمعه بافق در این جلسه مردمی بودن نظام را مهمترین شاخصه پیروزی بر فتنه های دشمنان عنوان و اظهار داشت: مردم ما همواره در کنار نظام بوده و هستند و در روز 9 دی سال 88 که همه اقشار مختلف وارد صحنه شدند و از نظام و رهبری پشتیبانی نمودند مردمی بودن نظام ما را به جهانیان ثابت کردند.

حجت الاسلام و المسلمبن سید جواد سلیمانی تصریح کرد:  در این جریان مردم ما به خوبی شناختند که چه اقدامی باید انجام دهند و با حضور به موقع از نظام پشتیبانی کردند.  

وی در ادامه بر ضرورت حفظ جاذبه های مردمی از نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: همه مسئولان وظیفه دارند که در انجام وظایف خود به گونه ای عمل کنند تا نگاه مردم به نظام و مسئولان منفی نشده و خدشه ای به اصل مردمی بودن وارد نشود.

امام جمعه بافق به ظرفیت و سرمایه های بالای کشور ایران اشاره و عنوان داشت: برخی صحنه هایی هم در سطح جامعه مشاهده می شود که برازنده میهن اسلامی ما نیست و باید با اتخاذ تدابیر مناسب شاهد این مسائل نباشیم.