به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ اعضاي هيئت رزمندگان بافق با حضور در فرمانداري با سرپرست فرمانداري شهرستان ديدار و پيرامون برگزاري و پخش زنده مراسم دعاي ندبه گفتگو كردند.

در ابتداي اين نشست مسئول هيئت رزمندگان بافق با اشاره به فعاليت ها و برنامه اين هيات در شهرستان گفت: هيات رزمندگان بافق در سه شاخه هيات رزمندگان، عترت خواهران و جوانان و نوجوانان عاشورايي از سال 86 شروع فعاليت خود را آغاز كرد.

علي اكبر قانعي افزود: احياء ياد و خاطر شهدا و ايثارگران، برگزاري مناسبت هاي ملي و مذهبي و انقلاب اسلامي محورهاي فعاليت اين هيئت مي باشد.

وي به برگزاري اجراي دعاي پرفيض ندبه و پخش زنده آن از شبكه سراسري اشاره كرد و گفت: جهت برگزاری این برنامه معنوی، آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) شهرستان به عنوان مكان برگزاري معرفی شده است.

سرپرست فرمانداري بافق در ادامه با بیان اهمیت برگزاري دعاي ندبه در شهرستان گفت : برگزاري اين چنين برنامه ها در شهرستان علاوه بر حاكم شدن يك فضاي معنوي بر جامعه باعث معرفي شهرستان در سطح كشور شده كه همه ی دستگاه ها باید برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم برنامه ریزی و تلاش کنند.

محمد زاده رحماني خاطر نشان كرد: با همکاری و همدلی ادارات و نهادهای شهرستان و برنامه ریزی اصولی، تبليغات محیطی، فضاسازي سطح شهر، اطلاع رساني لازم و تامین وسیله اياب و ذهاب زمینه حضور گسترده مردم در مراسم فراهم شود.

در پايان اعضاي حاضر در اين نشست به بيان ديدگاه ها و نظرات خود در خصوص برگزاري دعاي ندبه شهرستان و برنامه هاي آينده هئيت رزمندگان پرداختند.

در پايان اين ديدار اعضاي هيئت رزمندگان اسلام شهرستان با اهدا لوح از خدمات و زحمات سرپرست فرمانداري بافق تقدير و تشكر كردند.