دعوت فرماندار بافق از ملت همیشه درصحنه بافق برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن

فرماندار بافق با صدور پیامی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم ولایی و همیشه در صحنه بافق در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛در متن پیام محمدعلی صمیمی آمده است :

انقلاب اسلامی که در سپیده‌دم 22 بهمن‌ماه 57 در سرزمین ایران به رهبری پیامبرگونه امام (ره) طلوع کرد و دستاوردهای فراوان و بی‌سابقه‌ای را با رهبری و درایت‌های رهبر حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در تمام جهان به ارمغان آورد.

در حقیقت شرکت مردم در راهپیمایی‌ها، صحنه نمایش بیداری و هوشیاری ملت اسلامی، اتحاد و همدلی آنان و توجه به سرنوشت کشور و اعلام بیزاری از دشمنان نظام اسلامی است که از یک‌سو موجب دلگرمی و نویدی برای نظام اسلامی است و از سوی دیگر توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی انقلاب اسلامی را خنثی خواهد نمود. 

بدون شک راهپیمایی مردم در مناسبت‌های مختلف تاریخی نشان از پاسداری آن‌ها از ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و حضور گسترده مردم در یوم‌الله 22 بهمن نشانگر اقتدار و پشتوانه مردمی نظام به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه کشور است. 

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تمامی مسئولان، خانواده معظم شاهد و ایثارگران، روحانیون، اصناف، دانش آموزان و دانشجویان، فرهنگیان، کارگران و ملت همیشه در صحنه، شهید پرور و ولایی دیار دارالشجاعه بافق، دعوت می کنم تا در این برهه حساس تاریخی که دست فتنه معاندان از آستین آشوبگران و معترض نماها بیرون آمده تا ناامنی را ترویج نمایند، با حضور عظیم خود در راهپیمایی 22 بهمن، ضمن بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب، برگ زرین دیگری بر اوراق پرافتخار این دیار افزوده و حماسه پرشور دیگری را رقم زنند، قطعاً حضور همگان زمینه‌ یأس و نا امیدی بیشتر دشمنان را فراهم خواهد کرد.

محمدعلی صمیمی

فرماندار شهرستان بافق