رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در نشست ستاد دهه فجر شهرستان بافق كه با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداري و مديران ادارات بافق برگزار شد، از دهه فجر به عنوان دهه وحدت و انسجام ملي ياد كرد.

رئيس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خاطر نشان کرد: باید این ایام را بصورت مردمی و با شرکت دادن آنها در این مراسم برگزار کرد چون خود مردم باعث خلق این ایام شدند، پس باید تمام سعی و تلاش خود را در جهت مردمی کردن این ایام به کار گیریم.

حجت الاسلام محمد فخر الديني گفت:باید به دور از هرگونه موازی کاری و هزینه های اضافی، برنامه های شاخص را برنامه ریزی و اجرا نمود تا بتوان بدین طریق ارتباط با نسل امروز را تقویت کرد و نسل جوان را به خوبی با دهه فجر آشنا کرد.

وي با اشاره به سخن امام خميني(ره) مبني بر اينكه 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان است گفت: اين انقلاب توفنده در حال پيشرفت است. ما با رهبر خود پیمان بسته ایم که پرچم انقلاب را به دست صاحبش حضرت ولي عصر(عج) برسانیم.

محمد فخرالديني دهه فجر را به عنوان دهه وحدت و انسجام ملي خواند و تصريح كرد: بايد در اين دهه، ملاك عمل، وحدت ملي و انسجام همگاني از همه اقشار و احزاب را شاهد باشيم.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان يزد استقلال عقلي و فكري را يكي از ويژگي هاي انقلاب اسلامي خواند و گفت: پيروزي انقلاب اسلامي با بصيرت و افشاگري بزرگان و انقلابيون بوده است.

امام جمعه بافق در این جلسه در ابتداء ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی و حادثه ساختمان پلاسکو را دو ضایعه تاسف بار برای کشور دانست و گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی از خانواده سرمایه داری بود که برای امرار معاش خانواده ي زندانی های سیاسی هزینه کرد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: با درگذشت رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام وزنه ارزشمندی را ازدست دادیم.

وی همچنین برای شادی روح آتش نشانان حادثه ساختمان پلاسكو علو درجات را خواستار شد و افزود: ايثار و فداكاري كه آتش نشان براي حفظ جان مردم كردند، ماندگار است.

سلیمانی با تاکید بر هرچه با شکوه برگزار کردن این برنامه ها به اهمیت این ایام الله اشاره کرد و افزود: مسئولین باید تمام همت خود را برای برگزاری این برنامه ها به کار ببندند تا با برنامه ریزی صحیح و ساماندهی مراسمات، مردم از آنها استفاده کنند.

سرپرست فرمانداري بافق نیز به اهمیت دهه فجر اشاره کرد و تاکید نمود: ادارات و نهادهای شهرستان بايد علاوه بر ارائه برنامه هاي معمول و رايج خود به دنبال برنامه های شاخص و محوری در شهرستان باشند.

محمد زاده رحمانی بیان داشت: هرسال دهه فجر با شکوه تر از سال قبل برگزار می شود و ما هر سال شاهد پیشرفت کشور در تمامی زمینه ها بوده ایم و اميدواريم سال به سال شاهد ايام عزت و اقتدار ايران باشيم.

زاده رحمانی با اشاره به اينكه امروزه سازمان هاي بين المللي به اهميت حضور جمهوري اسلامي در تمامی عرصه هاي جهاني و منطقه اي صحه گذاشته اند و بر نقش تاثير گذار آن اذعان دارند، خاطر نشان كرد: كشور هاي غربي و سازمان هاي بين المللي با توجه به نقش استراتيژيكي ايران در خاورميانه به اين نتيجه رسيده اند كه بدون حضور ايران نمي توانند هيچ برنامه اي را در دنيا ختم دهند يا صلح پايدار ايجاد كنند.

وی در خصوص وضعيت اقتصادي كشور و عمران و آبادانی شهرستان گفت: پروژه ها شتاب بيشتري گرفته و وضعيت اقتصادي رو به بهبود است و آنچه كه مشخص است اينكه مردم اين شتاب را حس مي كنند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق در ابتداء ضمن تقدیر و تشکر از همکاری نهاد و ارگانها در برگزاری مراسم ها؛ عملکرد این نهاد انقلابی در یکسال گذشته را بیان کرد .

سید علیرضا سلیمانی بر حضور باشکوه مردم و نهادهای دولتی در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و بیان داشت: باید در سی و هشمتمین سال از پیروزی انقلاب اسلامی راهپیمایی باشکوه و عظیمی برگزار شود.

در پایان همچنین مسئولان کمیته های دهه فجر به ارائه برنامه های خود در ایام الله دهه فجر پرداختند.