دیدار مدیر کل نوسازی مدارس استان یزد با فرماندار بافق

فرماندار بافق از کلنگ زنی، تکمیل و افتتاح 10 پروژه آموزشی در شهرستان بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ به منظور بررسی پروژه های نیمه تمام، تعمیرات و تجهیزات مدارس شهرستان بافق ،نشستی با حضور محسن کاظمی مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان، ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق، معاونین فرماندار و معاون پشتیبانی آموزش و پرورش در محل فرمانداری بافق برگزار شد.
فرماندار بافق در حاشیه این نشست با اشاره به پیگیری مسائل مربوط به حوزه مسئولیت های اجتماعی شرکت ها و معادن شهرستان در قبال تعهدات خود نسبت به آموزش و پرورش شهرستان، گفت:  تکمیل مدارس نیمه تمام طالقانی و خیری رضائیان و همچنین احداث و تکمیل تحهیزات مدارس 22 بهمن، پیروزی و دو آموزشگاه جدید در دو نقطه دیگر شهر، در برنامه ها قرار گرفته و باید هر چه زودتر اقدامات مربوطه انجام پذیرد.
ابوالقاسم دهقان افزود: در خصوص احداث آموزشگاه 22 بهمن، مقرر شد در اسرع وقت تجهیزات آموزشگاه جمع آوری و با حضور مدیر آموزشگاه و اعضای شورای دانش آموزی در روز 11 بهمن آموزشگاه قدیمی تخریب و آغاز عملیات عمرانی جهت احداث مدرسه جدید شروع شود.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن تاکید بر ایجاد فضاهای جدید آموزشی در شهرستان برای سال تحصیلی 1403، یاد آور شد: امیدواریم با همکاری شرکت ها و معادن و همراهی اداره کل نوسازی مدارس استان دو آموزشگاه نوآوران، سازندگان برای سال تحصیلی آینده آماده و به بهره برداری برسد.
دهقان با اشاره به فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از افتتاح آموزشگاه های شهید اکرمی و شهید شاهپورزاده خبر داد و گفت: به همین مناسبت آیین ساخت سه آموزشگاه جدید 22 بهمن ، پیروزی و شهید بهشتی، کلنگ زنی و از محل مسئولیت های اجتماعی معادن اقدامات لازم بعمل خواهد آمد.
او افزود: برنامه شورای آموزش و پرورش شهرستان این است که تا پایان سال 1402 پروژه های نیمه تمام آینده سازان، کوثر و پاسداران، طرح توسعه تلاش و هنرستان شهدای دانش آموز به اتمام برسد.
به گفته فرماندار بافق، اختصاص 3 هزار مترمربع ایزوگام برای مدارس، تکمیل زمین چمن مصنوعی آموزشگاه شهید سلیمانی، تامین اعتبار 300 میلیون تومان جهت بهسازی سیستم سرمایشی و گرمایش مدارس، تامین اعتبار برای تجهیز کارگاه های هنرستان تلاش و تکمیل زمین چمن مصنوعی مدارس حجاب و شهید دهستانی از دیگر مواردی بود که در جلسه مورد تاکید قرار گرفت.