به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ عصر روز گذشته پنج منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق با محمد زاده رحمانی دیدار و گفتگو کردند.

فرماندار بافق در این دیدار ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک پیشاپیش عید سعید فطر، انتخاب اعضای جدید شورای اسلامی شهر بافق را به ایشان تبریک گفت.

محمد زاده رحمانی در ادامه، لازمه رسیدن به اهداف را وفاق، همدلی و همصدایی عنوان و تصریح کرد: اعضای شورای جدید با همکاری و تعامل سازنده خود با مسئولان مختلف شهرستان زمینه رشد و توسعه و رفع کمبودها را فراهم نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضعف و بهره وری پایین برخی از مدیران ادارات را یاد آور شد و افزود: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر جامعه ای است و باید با ایجاد روحیه تلاش بیشتر در بین مدیران اجرایی بافق در راستای توسعه و آبادانی شهرستان گام برداریم.

زاده رحمانی در ادامه با بیان اولویت های مهم و اساسی پیش روی مسئولان شهرستان و به ویژه اعضای شورای شهر گزارشی از پروژه ها و طرح های عمرانی شهرستان را عنوان کرد.

در ابتدای این دیدار پنج منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بافق شامل محمد رنجبر، حسن محمدی، حسن امیرزاده، سیدمحمد باقی زاده و حجت الاسلام ابراهیم تفکری هرکدام در سخنانی ضمن قدردانی از برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند در 29 اردیبهشت از تلاش و زحمات فرماندار و سایر دست اندرکاران برگزاری انتخابات شهرستان قدردانی و اظهار امیدواری کردند با همکاری و تعامل بین فرماندار و اعضای شورای شهر بتوانند در توسعه و پیشرفت شهرستان موثر واقع شده و در خدمتگزاری به مردم تمام تلاش خود را بنمایند و با عملکرد مثبت و سازنده خود رضایتمندی مردم را در زمینه های مختلف جلب کنند

.