فرماندار بافق تاکید کرد:

رئیس جمهور آینده ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار شهرستان بافق با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهوری مردمی، اجرایی، عملیاتی، جهادی و تراز انقلابی بود که به عنوان یک چهره قابل پذیرش از سوی مردم و چهره مردمی نجیب و دلسوز مردم در عرصه‌های مختلف شناخته شده بود.

ابوالقاسم دهقان افزود: متاسفانه مشکلاتی که در دولت‌های پیشین در زمینه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی وجود داشت به دولت سیزدهم وارد شد و این شهید بزرگوار آغازگر اصلاحات در حل این مشکلات بود.

فرماندار شهرستان بافق با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی در زمینه بین‌المللی نیز اصلاحات خوبی انجام داد، گفت: با ایجاد اصلاحات خوب و پیگیری مواردی که سال‌های سال معطل مانده بود، باعث شد تا کشور در مسیر پیشرفت استوارتر و سریع‌تر حرکت کند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور آینده نیز باید در تراز شهید آیت‌الله رئیسی باشد و بتواند برنامه‌های ناتمام مهم دولت سیزدهم را با همان دیدگاه و رویکرد شهید رئیسی به پایان برساند.

دهقان عنوان کرد: رئیس جمهور آینده باید همچون شهید رئیسی انقلابی، مردمی، جهادی، پرتلاش در حوزه‌های مختلف باشد و بتواند مباحث توسعه‌ای و بین‌المللی را با هدف حفظ آرامش کشور ادامه دهد و همچون شهید رئیسی نسبت به کشورهایی که در راستای ایجاد تنش در ایران حرکت می‌کنند به شناخت کامل و جامعی برسد.

وی با بیان اینکه حفظ نظام اسلامی از واجبات است، گفت: تمام مردم ایران مقید به حفظ نظام جمهوری اسلامی هستند و بر این اساس تاکنون در مقابل تمام شرایط سخت در زمینه‌های مختلف ایستادگی کردند.

فرماندار شهرستان بافق در پایان عنوان کرد: امید است با حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات بار دیگر پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران به جهانیان نشان دهیم.

 

منبع: یزد رسا