فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز فرماندار و معاون سیاسی فرمانداری به همراه فرمانده و مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی و برخی دیگر از مسئولان و بسیجیان به مناسبت آغاز هفته بسیج با امام جمعه شهرستان دیدار و گفتگو نمودند.

فرماندار بافق در این جلسه با بیان رسالت بسیج در سطح کشور عنوان داشت: در ابتدای تشکیل نهاد بسیج عده ای بعد نظامی را تصور کرده بودند در صورتی که بسیج به صورت عام و تمام مسائل مختلف را در برمی گیرد و در وصیت نامه حضرت امام خمینی(ره) نیز بر این مهم تاکید شده است.

سید مهدی طلائی مقدم افزود: بسیج از ابتدای تشکیل توانسته به خوبی از تمامی موضوعات سربلند بیرون بیاید که از جمله آن می توان به رسالت صدور انقلاب اسلامی اشاره کرد که در عراق و سوریه بسیج نیروهای مردمی توانست در این کشورها با بهره گیری از سبک و روش این نهاد در ایران، جلوی زیاده خواهی و جنایات گروهک های تروریستی علی رغم حمایت قدرت های بزرگ از این گروهک ها، بایستند و پیروز شوند.

فرماندار بافق ادامه داد: در موضوع کرونا، رسالت و اهمیت نهاد مقدس بسیج به خوبی برای همه آحاد مردم روشن شد و مردم دیدند که تبلیغات منفی برعلیه بسیج از سوی دشمنان و گروه هک های معاند بی پایه و اساس بوده و رویکرد اساسی بسیج مشخص شد و بسیجیان در این مدت درکنار مردم و در راستای همکاری همه جانبه با مسئولان اجرایی عمل نمودند.

در ابتدای این دیدار نیز سرهنگ محسن نصیری به بیان برنامه های اجرایی که در طول مدت این هفته در شهرستان اجرا خواهد شد، پرداخت.