فرماندار بافق خبرداد:

به گزارش روابط عمومی شهرستان بافق؛ در نشستی که با حضور فرماندار بافق، معاونین فرماندار، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی و جمعی از مسئولان ادارات بافق برگزار شد، سید مهدی طلایی مقدم از ایجاد بزرگترین مرکز فرهنگی ، ورزشی، رفاهی و خدماتی استان یزد در بافق خبر داد.

فرماندار بافق با بیان اینکه این پروژه یکی از مجموعه های بزرگ استان محسوب می شود، گفت:با دستگاه های مربوطه هماهنگی های لازم صورت گرفته تا در دهه فجر سال جاری کلنگ این مجموعه به زمین بخورد.

سید مهدی طلایی مقدم افزود: این پروژه در حوالی کنار گذر و جاده باقرآباد جانمایی شده است و در موضوعات مختلف از جمله گردشگری، ورزشی، فرهنگی، اقامت گاهی وخدماتی فعالیت دارد.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران بافق با اشاره به مسئولیت اجتماعی و اینکه سرمایه گذاری در این خصوص برای رفاه مردم شهرستان انجام می شود، گفت: به منظور ایجاد بستری برای اوقات فراغت شهروندان بافقی یک مجموعه ورزشی، فرهنگی، رفاهی و خدماتی در این شهرستان احداث می شود.

رضا فلاح با بیان اینکه با مساعدت فرمانداری واگذاری زمین صورت گرفته است، افزود: پیش بینی می شود این پروژه اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال سرمایه گذاری داشته باشد.

فلاح ادامه داد: برای امسال حدود ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که با همکاری دستگاه های مربوطه این سرمایه گذاری انجام می شود.