معاون فنی صدا وسیمای مرکز یزد خبر داد:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ معاون فنی صدا و سیمای مرکز یزد در دیدار با فرماندار شهرستان بافق از توسعه و تقویت پوشش شبکه دیجیتال صدا و سیما در سراسر شهرستان بافق خبر داد.

مهدی مصون با اشاره به رفع مشکلات و اهتمام ویژه جهت پوشش شبکه های دیجیتال در بافق گفت: به منظور تقویت و پوشش بیشتر شبکه های دیجیتال در سطح شهر بافق و روستاهای اطراف، باید ایستگاه فرستنده موجود تقویت وبه روزرسانی شود.

وی تقویت شبکه رادیویی FM در راه های مواصلاتی شهرستان بافق را از دیگر برنامه های صدا وسیمای یزد عنوان کرد و افزود: به این منظور باید تجهیزات تقویت امواج رادیویی در ایستگاه شهرستان نصب و بروزرسانی شود.

فرماندار بافق در این دیدار راه اندازی شبکه دیجیتال در روستاهای بخش مرکزی شهرستان بافق را خواستار شد و بیان داشت: به منظور گسترش و پوشش دهی شبکه دیجیتال در تمام  روستاهای بخش مرکزی شهرستان بویژه محدوده شهر بافق، آمادگی مساعدت و همکاری با صدا وسیما را داریم.

سید مهدی طلائی مقدم، اولویت بندی طرح های توسعه ای را همراه با برنامه زمانبندی را ملاک همکاری بیان کرد و گفت: مردم شهرستان بافق شایسته بهترین امکانات و مزایا هستند و جهت تحقق این مهم، هرگونه همراهی و مساعدت مالی را در قالب یک تفاهم نامه انجام خواهیم داد.

وی همچنین احداث و راه اندازی مرکز تولیدات رسانه ای دفتر خبر بافق را خواستار شد و گفت : برای تحقق این طرح زمین مورد نظر فراهم شده است که می طلبد صدا وسیمای مرکز یزد جهت اجرا و شروع بکار، طرح و پلان ساختمان و هزینه های احداث آن را ابلاغ نماید.