به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛  آیین "زنگ سپاس معلم "در آستانه روز معلم با حضور فرماندار بافق، مدیر اداره آموزش و پرورش،بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر،مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان،مدیران،معاونین و معلمان در آموزشگاه توحید و قدس آهنشهر بافق برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مدیر اداره آموزش و پرورش بافق با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری (ره) و خیر مقدم به مسئولان حاضر،از مدیران آموزشگاه توحید و قدس به جهت برگزاری این برنامه تشکر کرد.

قاسم زاده معلمان را قهرمانان جامعه دانست و تجلیل از معلمان را تکریم تعلیم و تعلم عنوان کرد.

در ادامه فرماندار بافق با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای معلم و دانش آموز،با اظهار خرسندی از اینکه هر ساله به جایگاه و ارزش معلم افزوده می شود،گفت: خوشبختانه شغل معلم به یک جاذبه تبدیل شده است و امروز از شأن و جایگاه خاصی برخوردار است.

زاده رحمانی با بیان اینکه اگر زندگی هر فرد موفقی را بررسی کنید می بینید که وجود یک معلم بزرگ در زندگی سبب ایجاد انگیزه و رشد و شکوفایی او شده است،اظهار کرد: یکی از آسیب هایی که امروز شامل حال ما شده، غفلت از دانشمندان بخصوص در عصر تمدن اسلامی است.

وی افزود: برخی از دانشمندان ما با علم خود اقدامات کاربردی در دوران خود انجام دادند که اکنون پس از گذشت قرن ها موثر و راه گشا است اما متاسفانه نام آن ها گمنام مانده است .

اجرای سرود ، دکلمه و … توسط دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود .

همچنین در این مراسم از معلمین و کادر آموزشگاه های توحید و قدس تجلیل بعمل آمد  .خبر: آفتاب بافق