همزمان با اول مهر و شروع سال تحصیلی جدید:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ آیین بازگشایی مدارس بافق و آغاز سال تحصیلی 99_ 98 صبح امروز صبح امروز با حضور امام جمعه بافق،فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر،مدیر آموزش و پرورش، بخشدار مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی دیگر از مسئولان، دانش آموزان و مدیران با نواختن زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین در آموزشگاه قرآنی شهید اکرمی بافق (آموزشگاه خیری معظمی) برگزار شد.

امام جمعه بافق در ابتدای این مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس را به دانش آموزان،اولیا و مریبان و معلمان تبریک عرض نمود و با آرزوی موفقیت آنان در راه تحصیل، خطاب به والدین گفت: اگر می خواهید فرزندان شما رشد کنند از امروز به امر تحصیل آنان توجه کنید و همان گونه که روی برخی از مسائل زندگی و خانوادگی سرمایه گذاری می کنید این وقت و توجه را برای فرزندان خود در امر تحصیل قرار دهید و آنان را کمک کنید.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با تاکید بر تقویت فرزندان به لحاظ روحی و روانی افزود: سعی کنید شخصیت فرزندان را در فضای زندگی حفظ نمایید و آنان را مورد کرامت قرار دهید که این در اخلاق و تحصیل آنان موثر خواهد بود تا آینده درخشانی داشته باشند.

در ادامه فرماندار بافق از حضور مسئولان و در رأس امام جمعه شهرستان و برنامه ریزی و هماهنگی مدیر آموزش و پرورش و پیشکسوتان این مجموعه تشکر کرد و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس امیدوار شد،دِین خود را به شهداء ،امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری به جا آوریم.

زاده رحمانی با اشاره به اصل "برتری خفیف" بیان کرد: برتری خفیف شامل افرادی است که همیشه در کلاس، جامعه، جلسات و…برتر هستند و اگر دانش آموزی نسبت به دیگری در مطالعه دروس پیش از تدریس معلم برتری داشته باشد می تواند به رشد و پیشرفت محسوسی برسد.

گفتنی است تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان و آموزگاران مدرسه شهید اکرمی که به مقام بازنشستگی نائل آمده بودند، اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان و قرائت دکلمه نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود. منبع: آفتاب بافق.