دبیر ستاد انتخابات بافق تاکید کرد:

سرعت اخذ رأی و حضور حداکثری مردم در انتخابات همگام با فراوانی و توزیع مناسب شعب

رئیس ستاد انتخابات بافق در جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت تاکید کرد: فراوانی شعب اخذ رای ضمن فراهم کردن حضور گسترده مردم به نوعی تکریم مردم باید محسوب شود و نباید در روند رای گیری نارضایتی مردمی احساس شود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ چهارمین جلسه مشترک هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات با حضور رئیس و دبیر ستاد انتخابات شهرستان بافق برگزار شد.

حسن تفکری رئیس ستاد انتخابات شهرستان بافق در این نشست یکی از دلایل افزایش شعب اخذ رای در انتخابات را افزایش مشارکت و آسایش مردم در روز رای گیری عنوان کرد و گفت: ما مسئولین وظیفه داریم زمینه انتخاباتی پرشور در کنار آسایش و امنیت مردم را فراهم کنیم.

او تاکید کرد: در روز رای رای گیری باید سرعت اخذ رأی از مردم را در نظر بگیریم، مردم نباید معطل شوند و پشت در شعبه‌های اخذ رأی بمانند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار بافق تعداد و توزیع مناسب شعب اخذ رای در محلات و نقاط مختلف شهرستان را مهم بیان کرد و گفت: فراوانی شعب اخذ رای ضمن فراهم کردن حضور گسترده مردم به نوعی تکریم مردم باید محسوب شود و نباید در روند رای گیری نارضایتی مردمی احساس شود.

تفکری با اشاره به وجود نیروی انسانی مستعد و فعال در شهرستان بافق تصریح کرد: برنامه داریم با همراهی و همفکری اعضای هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات نیروی های جدید در شعب اخذ رای استفاده کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بافق خاطر نشان کرد: پس از انتخاب اعضای شعب اخذ رای مبحث آموزش کاربران و اعضای شعب بسیار حائز اهمیت است و باید دوره های مختلف آموزشی در خصوص آشنایی با قوانین انتخابات و نحوه اجرا در مدت باقیمانده تا روز رای گیری برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه مصطفی فتاحی دبیر ستاد انتخابات شهرستان بافق ضمن قرائت مکان و نوع شعب اخذ رای شهری و روستایی، شعب از جانب اعضای جلسه مورد برررسی قرار گرفت که برای این دوره از انتخابات در شهرستان بافق 43 شعبه اخذ رای ثابت و سیار شهری و روستایی در نظر گرفته شد.

گفتنی است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می شود.