سهم 200 میلیارد تومانی دارالشجاعه از پروژه های دهه فجر 1402

فرماندار بافق با اشاره به طرح ها و پروژه های قابل افتتاح در دهه مبارک فجر گفت: امسال بیش از 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان در شهرستان بافق افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، فرماندار شهرستان بافق ضمن تبریک فرارسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، از افتتاح بیش از 24 پروژه با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان خبر داد.

ابوالقاسم دهقان با اشاره به طرح ها و پروژه های قابل افتتاح در این ایام، تصریح کرد: پروژه های امسال در حوزه های آموزش و پرورش، برق رسانی، گازرسانی به روستاها و طرح های ملی مسکن، توسعه و تقویت زیرساختهای مخابراتی، بهسازی و روکش آسفالت راه های اصلی و روستایی، میراث فرهنگی، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و عمران شهری می باشد.

او یادآور شد: افتتاح دو آموزشگاه 6 کلاسه، افتتاح کارخانه تولید فرآوری محصولات خرما، افزایش ظرفیت گاز ایستگاه CGS شهرک صنعتی بافق از جمله پروژه های شاخص قابل افتتاح در دهه فجر امسال است.

دهقان در ادامه به مصوبات مربوط به شهرستان بافق در سفر رئیس جهور به استان یزد اشاره کرد و بیان داشت: در سفر رئیس‌جمهور به استان یزد ۵۷ مصوبه مرتبط با شهرستان بافق می باشد که بیشتر در زمینه‌های متعدد نوسازی مدارس، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، راه و شهرسازی، راهداری، بنیاد مسکن، میراث‌فرهنگی و گردشگری و صنایع‌دستی، کمیته امداد و بهداشت درمان است.

فرماندار بافق با تاکید بر اینکه حدود ۶۰ درصد مصوبات سفر ریاست‌جمهوری درشهرستان بافق پیشرفت داشته است، افزود: با تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل این پروژه‌ها برخی از آنها به‌صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و مابقی نیز در حال انجام است.

دهقان تکمیل بیمارستان 96 تختخوابی بافق را یکی از این مصوبات برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر این پروژه دارای پیشرفت حدود ۸۵ درصدی است و اعتبار لازم برای بهره‌برداری آن به مبلغ یکصد میلیارد تومان از سوی استاندار یزد، اعتبارات شهرستانی و بخشی هم از اعتبارت دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد تخصیص یافته و امیدواریم شاهد بهره برداری هرچه سریعتر این پروژه مهم بهداشت و درمانی در شهرستان بافق باشیم.

او همچنین به پروژه و طرح های سفر استاندار یزد به شهرستان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: تعداد مصوبات سفر استاندار محترم به شهرستان بافق 35 مورد است که 18مورد از مصوبات تحقق یافته، 12 مورد آن در حال انجام است.​​​​​​​