شهرک پردیس بافق گاز دار شد

فرماندار بافق از گازدار شدن شهرک پردیس بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ فرماندار شهرستان بافق با اعلام این خبر گفت: طرح انتقال گاز به شهرک پردیس بافق یکی از آرزوها و درخواست های مکرر ساکنین شهرک پردیس در ایام ملاقات عمومی با فرماندار بود که به منظور تحقق این امر ‌پیگیری ها و جلسات متعددی از سوی فرمانداری، بخشداری مرکزی و همکاری و همت تلاشگران اداره گاز بافق انجام گرفت.

ابوالقاسم دهقان گفت: عملیات اجرای شبکه توزیع گازرسانی در فاز اول بیش از 10 کیلومتر لوله پلی اتیلن می باشد که پیش‌بینی می‌شود حدود هزار مشترک در آینده از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شوند.

او افزود: اجرای پروژه مذکور با اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال توسط چند پیمانکار در حوزه های مختلف آغاز شد و تلاش بر آنست تا با تکمیل این طرح تقاضاهای ساکنین شهرک پردیس محقق شود.

دهقان تصریح کرد: عملیات نصب علمک در این شهرک نیز روزهای آینده آغاز می‌شود و اهالی شهرک پردیس می توانند از نعمت گاز طبیعی برخوردار ‌شوند.

فرماندار بافق در پایان از اهتمام مدیرعامل شرکت گاز استان یزد در دستور تسریع اجرای این پروژه و مساعدت و همراهی رییس شرکت گاز بافق برای اجرای هر چه سریعتر این پروژه در شهرستان صمیمانه تقدیر و‌ تشکر کرد.