طنین زنگ سپاس معلم در آموزشگاه حجاب بافق

سرپرست فرمانداری بافق در آیین زنگ سپاس معلم، از معلم به عنوان بزرگترین و مهمترین عامل موثر در جریان تعلیم و تربیت یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ همزمان با سراسر کشور و به مناسبت هفته گرامیداشت معلم، زنگ سپاس معلم با حضور امام جمعه، سرپرست فرمانداری، معاون سیاسی فرماندار، مدیر و کارشناسان آموزش و پرورش، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان شهرستان، در آموزشگاه دخترانه حجاب نواخته شد.

سرپرست فرمانداری بافق ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و 12 شهید معلم شهرستان، روز معلم را به جامعه فرهنگیان، معلمان و کادر آموزشی شهرستان تبریک گفت و از معلمان به عنوان بزرگترین و مهمترین عامل موثر در جریان تعلیم و تربیت یاد کرد.

ابوالقاسم دهقان با اشاره به خواسته دیرین قشر فرهنگی و معلمان این شهرستان در خصوص احداث شهرک فرهنگیان، گفت: با پیگیری های بعمل آمده از سوی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم به زودی خواسته معلمان عزیز در خصوص مسکن محقق شود.

به گفته دهقان، شاید معلمین در همه جا دیده می شود، اما معلم به دلیل تعهد و مسئولیت پذیری که در راه خشنودی و کسب رضایت خداوند ایفا می کند، زیاد دنبال تبلیغات و آوازه نگری نیستند و دلیل انتخاب این شغل چیزی جز عشق، علاقه و بزرگی برای یک معلم نیست.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق ضمن تبریک و گرامیداشت هفته معلم و تشکر از زحمات ارزنده معلمان، اولین محصول معلمان و آموزگاران را آموختن مهر و محبت عنوان کرد و گفت: معلم ایستاده را به حرکت درمی آورد، مبدا را به مقصد، خواب را بیدار می کند تا اینکه انسان را به آن جایگاهی که شایسته اوست، برساند.

سید جواد میرجعفری با اشاره به فعالیت ها و برگزاری دوره های آموزشی در سال تحصیلی ویژه معلمان و دانش آموزان شهرستان، گفت: تا کنون 24 کارگاه مهارتی برای معلمان و کادر آموزشی و برای دانش آموزان پایه های متوسطه دوم دوره های انگیزشی و تحصیلی برگزار شده است.

وی ضمن ابراز نگرانی از فرسودگی و تخریبی بودن 20درصد از آموزشگاه های این شهرستان و کمبود فضای آموزشی برای سال تحصیلی آینده، خاطر نشان کرد: از 9 پروژه نیمه ساز در شهرستان، 4 پروژه از حالت ایستایی خارج و در حال انجام است و امیدواریم تا اول مهر ماه تکمیل شود.

تجلیل از معلمان آموزشگاه، اجرای دکلمه و گروه سرود از دیگر برنامه های مراسم زنگ سپاس در این آموزشگاه بود.