معاون برنامه ریزی فرماندار بافق خبر داد:

عرضه کالاهای ضروری ویژه ماه محرم بین هیئت های مذهبی با قیمت تنظیم بازار

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در جلسه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه ماه محرم از توزیع و عرضه کالاهای تنظیم بازار مورد نظر هیات های مذهبی شامل برنج، گوشت قرمز و شکر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ «حسن تفکری» معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار در حاشیه جلسه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه ماه محرم با اشاره به دستور کار توزیع ارزاق خوراکی به قیمت دولتی بین هیئت‌ها شهرستان و تاکید بر نظارت جدی بر تأمین و عرضه کالاهای مورد نیاز هیئت های مذهبی در ماه محرم بویژه دهه اول، گفت: کالاهای تنظیم بازار مورد نظر شامل برنج، گوشت قرمز و شکر است.

حسن تفکری افزود: برای شهرستان بافق 36 تن برنج هندی و تایلندی، 3 تن گوشت گوساله و 3.5 تن شکر به قیمت مصوب برای عرضه در نظر گرفته شده است.

تفکری با اشاره به نحوه توزیع این اقلام بین هیات‌های مذهبی، تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته به منظور توزیع مناسب و بهینه این اقلام مقرر شده، توزیع این کالاها با معرفی نامه و هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و شورای هماهنگی هیأت های مذهبی بافق صورت گیرد.

وی گفت: توزیع این اقلام تا آخر ماه صفر ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم با این توزیع مناسب آن در راستای رفع نیاز هیات‌های مذهبی و برپایی مجالس سیدالشهدا (ع) قدمی برداشته باشیم.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار بافق، همچنین از اجرای طرح محرم 1402 با هدف تامین و عرضه مستقیم اقلام اساسی مورد نیاز هیئت های عزاداری با مشارکت و همکاری اتحادیه تعاونی های تولید روستایی استان یزد و گروه بازرگانی سوروک در ماه محرم و صفر خبر داد و گفت: متقاضیان می توانند جهت تهیه اقلام اساسی از جمله برنج، حبوبات، روغن،ادویه، خرما و رب گوجه با قیمت مناسب به مجتمع انبارهای تعاون روستایی استان یزد واقع در بلوار جانباز مراجعه نمایند.

گفتنی است جلسه تنظیم بازار اقلام و کالاهای ضروری ویژه ماه محرم با حضور روسا و کارشناسان جهاد کشاورزی، تعاون، صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و رئیس شورای هیئت های مذهبی بافق برگزار شد.​​​​​​​