عطر شهید گمنام عملیات خیبر در بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)بافق پیچید

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ هم‌زمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، پیکر شهید خوشنام 23 ساله تفحص شده از جزیره مجنون، مهمان بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بود و مورد استقبال فرماندار، بخشدار مرکزی و برخی از مسئولان شهرستان، خانواده شهدا و جمعی از پزشکان، پرستاران و بیماران قرار گرفت.

ابوالقاسم دهقان فرماندار بافق در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا، بر زنده نگه داشتن یاد شهدا تاکید کرد و گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای سلامت هر دو یک مسیر و یک ویژیگی داشتند.

او با اشاره به مولفه های مشترک شهدای والامقام تصریح کرد: ایمان و توسل، تعهد و ایثار از جمله ویژیگی شهدای دوران دفاع مقدس و شهدای سلامت می باشد.

دهقان به چشم انتظاری مادران شهدای گمنام در زمان تشییع شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: آمدن شهید گمنام در نقاط مختلف حال و هوای دیگری دارد، شهید گمنام که می آورند خدا می داند چه روزگاری بر مادران شهدا می گذرد.

فرماندار بافق در پایان خاطر نشان کرد: امروز انقلاب اسلامی به برکت خون شهیدان و صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا بویژه مادران و همسران شهدای والامقام، با عزت و اقتدار در جریان است.

تجلیل از همسران شهدا و مادر شهید برزگری و اجرای روایتگری جنگ از جمله برنامه های این مراسم بود.