فرماندار بافق تاکید کرد: ملاک ما در برگزاری انتخابات، اجرای مُر قانون است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق، ابوالقاسم دهقان فرماندار شهرستان بافق در جلسه ستاد انتخابات شهرستان، بزرگترین و مهم ترین رخداد سیاسی سال جاری را دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را برشمرد و بر آمادگی کامل اعضای ستاد تاکید کرد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق ضمن ارزیابی کلی از وضعیت ستاد انتخابات و هیات های اجرایی و بازرسی شهرستان گفت: مسئولان کمیته های ستاد انتخابات، ملاک عمل کار خود را مُر قانون قرار دهند.

دهقان تصریح کرد: باتوجه به اصلاح برخی مواد قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، اجرای کامل و صحیح قانون انتخابات و تسلط کامل بر قوانین از سوی مجریان انتخابات ضروری است.

او افزود: در این راستا آموزش عوامل برگزار کننده انتخابات و بازخوانی قوانین انتخابات مدنظر قرار گیرد.

فرماندار بافق، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 11 اسفند را برای آینده کشور و نظام مهم برشمرد و خاطر نشان کرد: شرایط و مواردی که برای برگزاری یک انتخابات پرشکوه نیاز است، برنامه ریزی و طبق برنامه زمانبندی انجام شود تا شاهد حضور حداکثری و مشارکت عموم مردم دارالشجاعه در انتخابات باشیم.

مسئول ستاد انتخابات شهرستان در ادامه عنوان کرد: بایستی انتخابات در کمال امنیت، سلامت، مشارکت حداکثری و رقابت سالم برگزار شود.

حسن تفکری گفت: مسئولان کمیته‌های ستاد برنامه‌های خود را بر اساس زمانبندی منطبق با طرح ستاد انتخابات کشور انجام دهند و گزارش آن به دبیرخانه ستاد ارسال شود.

در ادامه این نشست سایر مسئولان کمیته های ستاد انتخابات شهرستان بافق در خصوص قوانین جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی و اقدامات صورت گرفته کمیته ها، بحث و تبادل نظر کردند.​​​​​​​