فرماندار بافق: وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم بدون اعمال سلیقه سیاسی و نظرات شخصی است

فرماندار بافق در جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده و مجری قوانین در شعب اخذ رأی نام برد.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات بافق؛ جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به ریاست فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات شیخ محمد تقی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بافق گفت: انتخابات تجلی حضور و مشارکت سیاسی مردم در عرصه تحقق اراده ملت برای تعیین سرنوشت خویش است که دارای اهمیت و جایگاه بالایی است و وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم است .

ابوالقاسم دهقان با تاکید به برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار خواست نهایت دقت و تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات به کار گیرند.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان بافق از نمایندگان فرماندار به عنوان محور هماهنگ کننده و مجری در شعب اخذ رأی نام برد و افزود: اهتمام در اجرای قوانین و دستورالعمل های مربوط به روز انتخابات و ایجاد هماهنگی بین اعضای شعب از عمده وظایف نمایندگان فرماندار است .

فرماندار شهرستان بافق از نمایندگان فرماندار در ستاد انتخابات خواست تا با نهایت دقت و درک حساسیت موضوع، نسبت به رفع مسائل شعب اقدام کرده و از هرگونه اقدام شائبه برانگیز پرهیز کنند.

دهقان با اشاره به این مطلب که دشمن در حال تلاش است تا انتخابات ما به درستی برگزار نشود، معلوم است از این موضوع نفع می برد و اگر مشارکت حداکثری باشد منافعش به خطر می افتد.

فرماندار بافق هدف از تشکیل این جلسه را آموزش و توجیه نمایندگان فرماندار در شعب انتخابات عنوان کرد و افزود : هرکدام از شما در شعبه خود فرماندار هستید و باید تصمیم بگیرید، نظارت و رصد کنید، بنابراین باید از نحوه کار اطلاع کامل و با اعضای شعبه همکاری و تعامل داشته باشید.

در ادامه این نشست، کارشناس آموزش کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات شهرستان ضمن معرفی دستگاه احراز هویت الکترونیکی، اقدامات لازم در صبح روز رأی گیری، نحوه تکمیل صورتجلسه آغازین، مراحل احراز هویت و تنظیم صورتجلسه پایانی مطالبی را برای نمایندگان فرماندار بیان کرد.​​​​​​​