فرماندار بافق در شورای فرهنگ عمومی:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ شورای فرهنگ عمومی بافق با حضور امام جمعه و فرماندار بافق، ناظر شورای فرهنگ عمومی استان در شهرستان و جمعی دیگر از اعضای این شورا در محل دفتر امام جمعه با دستور کار نقش رسانه در فرهنگ عمومی برگزار شد.

فرماندار بافق در این جلسه به بیان نقش و اهمیت رسانه ها در دنیای امروز پرداخت.

محمد زاده رحمانی گفت: خوشبختانه در بحث رسانه های نوشتاری این موضوع در سبد خرید شهروندان بافقی قرار گرفته و مردم در زمان خرید مایحتاج خود هفته نامه های شهرستان را نیز از مراکز توزبع خریداری می کنند و به اهمیت این رسانه ها واقف هستند.

وی در بخش دیگیری از سخنان خود به جایگاه فضای مجازی اشاره و عنوان داشت: ما اگر هنر داشته باشیم می توانیم از فرصت ایجاد شده در این فضا بهترین استفاده را داشته باشیم و با تولید محتوای مناسب ارزش ها و افکار خود را منتقل نموده و به نفع خود بهره ببریم.

زاده رحمانی اضافه کرد: فضای مجازی یک واقعیت است که مبارزه با آن غیر ممکن و بهتر است به جای مقابله با آن اثر گذاری خود را در آن بالا ببریم.

وی در پایان سخنان خود عملکرد رسانه های شهرستان را مثبت ارزیابی نمود و عنوان داشت: فضای مجازی شهرستان، بافق را خوب معرفی نموده و توانسته در زمینه های زیست محیطی و گردشگری و... اثر گذاری مناسبی داشته باشد.