فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق:

به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان بافق؛ روز سه شنبه ۲۶ آذرماه جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با ستاد انتخابات بافق با حضور سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان، فرماندار این شهرستان و سایر اعضا در محل فرمانداری بافق برگزار شد.

فرماندار بافق در ابتدای این جلسه ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور اعضای ستاد انتخابات استان در شهرستان به بیان گزارشی از اقدامات انجام گرفته پرداخت و  اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان بافق طبق تقویم انتخابات برنامه ها را پیش برده و هیئت اجرایی را در اولین روز های مقرر تشکیل داده است.

محمد زاده رحمانی در ادامه با بیان اینکه تمامی دست اندرکاران انتخابات شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی با شکوه هستند تصریح کرد: ما در کنار انجام وظایف قانونی خود، تعامل خوبی بین دست اندرکاران انتخابات شهرستان از جمله هیئت اجرایی با هیئت نظارت و هیئت بازرسی داریم.

رییس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان بافق همچنین افزود: با دقت مسائل و تحرکات کاندیدا های احتمالی رصد و به مقامات ذی ربط گزارش داده می شود.

زاده رحمانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه شهرستان بافق در دوره های اخیر مشارکت حداکثری را نسبت به سایر شهرستان های استان داشته و امیدواریم امسال نیز با فراهم آوردن زمینه و امکانات لازم حضور پر شور و حداکثری را در انتخابات داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود از اصحاب رسانه شهرستان تشکر و قدردانی نمود و عنوان داشت: اصحاب رسانه شهرستان تاکنون تعامل و همکاری مناسبی در تمامی برنامه ها از جمله ایجاد مشارکت حداکثری در برگزاری انتخابات داشته اند.