امام جمعه بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ امام جمعه در آیین تودیع و معارفه رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بافق ضمن خیر مقدم رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد و هیئت همراه گفت: اگر دیدگاه و حرکتی که استان یزد دارد در کشور نیز دنبال شود، دیگر مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه استان یزد در طول تاریخ در همه زمینه های اقتصادی، سیاسی، علمی و فرهنگی درخشیده است،افزود: علیرغم آنکه این منطقه کویری و آب و هوایی خشک دارد اما آمارهایی که اعلام می شود موجب سرافرازی و سربلندی استان است.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به درخشش استان یزد در بحث های کشاورزی، دامپروری تصریح کرد: دیگر استان ها باید از یزد الگو بگیرند و درس بیاموزند.

وی ضمن تشکر از زحمات عسکری باقرآبادی و تبریک انتصاب رحمتیان بیان کرد: خوشبختانه امسال فضای بیابان ها سبز و خرم است و وضعیت آب در روستاها مطلوب است و باید از ظرفیت خوب کشاورزی در سال جاری به بهترین نحو ممکن و به صورت حداکثری استفاده کرد.

امام جمعه بافق با توجه به مطلوب نبودن خرمای امسال خواهان شد با دعوت از کارشناسان و بررسی وضعیت مشکلات نخیلات را مرتفع کنند.

وی خاطر نشان کرد: رفتن به روستاها و تشویق مردم با توجه به مطلوب بودن وضعیت کشاورزی در مناطق روستایی، اثرات مثبتی خواهد داشت.

منبع: آفتاب بافق.