فرماندار بافق:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق به نقل از سایت آفتاب بافق؛ در پی انتشار خبری در فضاهای مجازی و برخی از سایت های شهرستان مبنی بر توقف پروژه پایانی جاده بافق – یزد  خبرنگار ما در گفتگویی کوتاه تلفنی صحت و سقم جریان را از فرماندار بافق جویا شد که زاده رحمانی در پاسخ گفت: ماشين آلات راهسازي به مدت تقريبي ٢ هفته به جاده بافق – خرانق منتقل شده اند.

وی افزود: به علت اينكه تاييد كار فعلي پيمانكار و صدور حواله و تخليه قير حدود ١٠ روز طول مي كشد لذا در اين فرجه، ماشين آلات پخش و اجراي آسفالت به جاده بافق – خرانق منتقل شده تا از ظرفيت آنها استفاده شود.

زاده رحماني اظهار داشت: مراحل تامين و تخصيص ١٠٠٠ تن قير مورد نياز اين پروژه توسط اداره كل راه و شهرسازي انجام شده و اگر اين روند بيش از ١٠ روز به طول انجامد، مقداري نقدينگي از منابع ديگر تامين و جهت خريد قير در اختيار پيمانكار قرار مي گيرد.

فرماندار بافق خاطر نشان کرد: در 2 سال گذشته، هر گاه احساس شد ظرفيت دستگاه ها و ماشين آلات پيمانكار بزرگراه خالي است، از آنها در آسفالت جاده هاي فرعي و روستايي از جمله راه هاي بين مزارع و آبادي هاي اطراف و حاشيه شهر بافق استفاده شده است.