فرماندار بافق گفت:

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق در نشست مشترک مدیر کل امور روستایی استانداری یزد با دهیاران بخش مرکزی شهرستان بافق اظهار داشت: تجمیع عوارض مالیات بر ارزش افزوده باعث متضرر شدن بافق و برخی دیگر از شهرستان های استان شده است.
محمد زاده رحمانی افزود: قبل از شروع این قانون شهرستان هایی که صنایع و معادن در آن مستقر است از بودجه و اعتبار بسیار خوبی برخوردار بود.
زاده رحمانی با اشاره به تصویب قانون مالیات بر ارزش افزوده در چند وقت اخیر عنوان کرد: درآمد شهرداری بافق ۲۰ میلیارد تومان کاهش یافته و با توجه به تقسیم بودجه به نسبت سرانه جمعیت، شهرستان در وضعیت مطلوبی بسر نمی برد.
فرماندار شهرستان بافق عنوان کرد: در پی آن دهیاری ها نیز دچار مخمصه مالی شده و کمبود اعتبار و بالا رفتن سطح توقع مردم مشکلاتی را برای دهیاران و شوراهای اسلامی ایجاد کرده است.
فرماندار بافق با بیان اینکه دهیار جبهه اول کار در روستاهاست خاطر نشان کرد: بافق از نظر جذب تسهیلات روستایی به عنوان اولین شهرستان معرفی شد و طرح هاي خوبي اجرا شد ليكن اميدواريم مجددا اين تسهيلات برقرار و طرح هاي بعدي را نيز شامل گردد.
زاده رحمانی همچنین به بسته بودن سامانه کارا اشاره ای کرد و گفت: امیدواریم با بازگشایی این سامانه، سهمیه جدید ابلاغ شود.