معاون فرماندار بافق خبر داد:

مجتمع نانوایی در بافـق احداث می شود

معاون برنامه ریزی فرمانداری بافق در شورای آرد و نان شهرستان از پیگیری و احداث مجتمع نانوایی و برخورد قاطع با نانوایی متخلف در بافق خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ شورای آرد و نان فرماندار شهرستان بافق به ریاست معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از مسئولان و اعضا کارگروه با هدف تعامل و اهتمام جدی بر نظارت کامل امور آرد و نان و رفع مشکلات نانوایی های سطح شهر و بازدیدهای تیم های بازرسی تشکیل جلسه داد.

حسن تفکری، معاون فرماندار بافق در این نشست با اشاره به توزیع آرد و نظارت جدی بر نانوائی ها گفت: فرمانداری نیز همه تلاش خود را با دستگاههای نظارتی جهت رفع مشکلات و تامین نان با کیفیت انجام خواهد داد.

وی تاکید کرد: در مورد احقاق حقوق مردم کوتاه نخواهیم آمد و با نانوایی های متخلف که باعث نارضایتی عموم شوند، طبق قانون برخورد خواهیم کرد و سهمیه آرد نانوایی متخلف کسر خواهد شد.

تفکری خطاب به تیم بازرسی و اتحادیه نانوایی های سطح شهر بافق گفت: نظارت بر نانوایی ها را به افزایش دهند و در این راستا از نانوایان برتر در حضور مردم تقدیر و تجلیل شود.

معاون برنامه ریزی فرمانداری بافق با اشاره به شلوغی نانوایی ها از افزایش ساعات کار نانوایی ها و افزایش نانوایی جدید در محلات مختلف شهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته در صدد احداث و راه اندازی مجتمع تولید نان در شهرستان هستیم.

در پایان مواردی در جهت برخورد با چند نانوایی متخلف و همچنین ساماندهی نانوایی های شهرستان مصوب و جهت اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ شد.​​​​​​​