با حضور کارگردان و بازیگر " شبی که ماه کامل شد ":

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به حاضرین این مراسم به ویژه خانواده معظم شهدا،آغاز هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و به روح مطهر تمامی شهیدان به ویژه شهدای درگیری با اشرار درود فرستاد.

وی با بیان اینکه در فیلم " شبی که ماه کامل شد " به خوبی مظلومیت مردمی که با فقر دست و پنجه نرم می کنند و رشادت کسانی که برای امنیت جامعه در نهایت گمنامی تلاش می کنند به تصویر کشیده شده است، تصریح کرد: ما از دریچه دوربین کارگردان این فیلم دیدیم که انسان چگونه ذره ذره قساوت قلب پیدا می کند.

در ادامه نرگس آبیار کارگردان این اثر فاخر ضمن اظهار خرسندی برای حضور دومین بار خود در شهر بافق،علت ساخت فیلم شبی که ماه کامل شد را اهمیت موضوع تندروی و افراطگرایی دینی در جهان عنوان کرد و گفت: ما هر روز شاهد اخباری هستیم که نشان از ریشه دواندن این تفکر دارد و بدنبال آن بودم تا بگویم این نگاه و افراط گرایی زمانی منجر به نابودی بشر و انسانیت می شود.

این بانوی پر افتخار یزدی ادامه داد : این موضوع را در خارج از کشور و شهرهای سوریه و عراق جستجو می کردم اما متوجه شدم  که در کشور خود نیز با آن مواجه بودیم.

آبیار شهدای درگیری با اشرار را بسیار مظلوم دانست چرا که کمتر از آنان یاد یا صحبت می شود و به روح مطهر تمامی این شهیدان درود فرستاد و اظهار کرد: امیدوارم در آینده ای نزدیک شاهد ساخت یکی از آثار خود در این شهر باشم،فضا و مردم خونگرم این خطه بسیار برایم دلنشین است.

در پایان این مراسم از خانواده 6 شهید شهرستان،شهیدان حبیب خواجه مبارکه،حسین فتاحی، قاسم پوراکبری، عباسعلی درندی، علی اکبر قنبری زاده و رمضان فتوحی که در درگیری با اشرار به شهادت رسیدند با حضور مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، نرگس آبیار و شبنم مقدمی تجلیل شد.

گفتنی است، در این مراسم دختر شهید علی اکبر قنبری زاده نیز دکلمه خوانی کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق.